Zostaw numer, oddwonimy do Ciebie.
Imię i nazwisko
Numer telefonu
E-mail
Kiedy
Zadzwoń:
+48 22 244 14 90 (91)
Jak podróżować w czasie pandemii?
Przeczytaj, zanim wylecisz na wakacje!


NA LOTNISKU
- zaleca się, aby pasażerowie docierali na lotnisko 30 minut wcześniej niż standardowy czas odprawy podawany przez przewoźnika lub biuro podróży,
- przed wejściem do terminalu wszystkim pasażerom mierzona jest temperatura, osoby z objawami zarażenia koronawirusem (np. podwyższona temperatura ciała – 38 st. C i powyżej), które zostaną zidentyfikowane przez służby lotniskowe, nie zostaną wpuszczone na teren lotniska i nie będą dopuszczone do odbycia podróży,
- na teren terminala nie wpuszcza się osób towarzyszących, niebędących pasażerami; aby wejść na teren terminalu pasażer zobowiązany jest okazać: bilet lotniczy lub kartę boardingową (również w formie elektronicznej) lub inny dokument potwierdzający, że jest uprawniony do odbycia podróży lotniczej
- wszyscy pasażerowie zobowiązani są do noszenia maseczki na twarzy od momentu wejścia na teren terminala lotniska do momentu opuszczenia granic terminala (lub innych akcesoriów zasłaniających usta i nos) oraz dezynfekcji rąk po zakończeniu każdego z procesów odprawy; dozowniki z płynem zostały rozmieszczone w widocznych miejscach na terenie całego terminala; zaleca się zmianę maseczki co 4 godziny,
- wymagane jest zachowanie odstępu min. 1,5 metra,
- należy wypełnić oświadczenie o stanie zdrowia, zgodnie z instrukcją przewoźnika,
- zabierz zaświadczenie o wykonanym negatywnie teście na COVID-19 (ważny 72 h przed wylotem o ile kraj docelowy ma takie wymagania)
- ilość bagażu podręcznego jest ograniczona,
- wszyscy pracownicy lotnisk wyposażeni są w środki ochrony indywidualnej,
- alokowanie stanowisk odprawy check-in odbywa się z zachowaniem maksymalnej separacji; stanowiska wyposażone są w osłony ograniczające bezpośredni kontakt personelu z pasażerami, a przed stanowiskami zostały przygotowane systemy kolejkowania lub olinowania zapewniające utrzymanie wymaganych odległości,
- liczba pasażerów w autobusach dowożących klientów do samolotu została ograniczona,

NA POKŁADZIE SAMOLOTU
- przed wejściem do samolotu nastąpi kolejny pomiar temperatury, który decyduje o wpuszczeniu na pokład,
- przy wejściu do samolotu należy ponownie użyć środka do dezynfekcji rąk,
- należy bezwzględnie stosować się do instrukcji załogi,
- pasażerowie są zobowiązani do podróżowania w maseczkach (zaleca się zmianę maseczki co 4 godziny); osoby, które nie są w stanie nosić maseczek przez dłuższy czas z uwagi na stan zdrowia, w tym chorobę wieńcową, problemy z oddychaniem, astmę lub autyzm, mogą podróżować w przyłbicy, pod warunkiem, że udokumentują swój stan zdrowia okazując zaświadczenie lekarskie od specjalisty,
- przed wylotem rozdawane są chusteczki odświeżające dla pasażerów, którzy chcą dodatkowo przetrzeć swój rozkładany stolik,
- zabrania się wnoszenia bagażu podręcznego do kabiny, z wyjątkiem: torebek damskich, teczek męskich, toreb na laptopa oraz nosidełek dla niemowląt,
- należy wypełnić, a następnie przekazać załodze Formularz Lokalizacji Pasażera,
- podczas lotów do dwóch godzin na pokładzie nie są świadczone usługi cateringowe,
- jeżeli podczas lotu są świadczone (odpłatne) usługi cateringowe, posiłki należy podawać w jednorazowych opakowaniach,
- płatności na pokładzie będą możliwe wyłącznie w formie bezgotówkowej,
- załoga pokładowa wyposażona jest w niezbędne środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki, żele antybakteryjne), rozszerzone zostały również przepisy dotyczące higieny, które muszą być przestrzegane przez załogi,
- usunięte zostały wszelkie materiały (magazyny, broszury itp. ) z kieszeni siedzeń,
- samoloty są dokładnie dezynfekowane przed każdym lotem oraz wyposażone w czułe filtry powietrza (HEPA), które filtrują 99,97% wirusów i bakterii z powietrza.

PO PRZYLOCIE DO KRAJU DOCELOWEGO
- po lądowaniu pasażerowie powinni podnosić się z miejsc i opuszczać samolot w małych grupach,
- w trakcie wychodzenia z samolotu należy zachować odstęp od 1,5 do 2 m,
- po przylocie wszystkim pasażerom jest ponownie mierzona temperatura,
- należy bezwzględnie stosować się do instrukcji służb lotniskowych,
- wszyscy pasażerowie zobowiązani są do noszenia maseczki na twarzy od momentu wejścia na teren terminala lotniska do momentu opuszczenia granic terminala oraz do dezynfekcji rąk,
- po odebraniu bagażu należy szybko opuścić terminal,

W TRAKCIE TRANSFERU
- powierzchnie w pojeździe, które narażone są na intensywny kontakt z dłońmi (klamki drzwi, przyciski sterowania szybami, kierownica, przekładnia, radio itp.) są dezynfekowane preparatem zawierającym 70% alkoholu po każdym kursie,
- pojazdy są wyposażone w środek do dezynfekcji rąk,
- przed wejściem do autokaru należy zdezynfekować ręce oraz założyć maseczkę.
- przy wejściu do autokaru wymagane jest zachowanie dystansu,
- rząd siedzeń za stanowiskiem kierowcy powinien pozostać pusty,
- ilości osób w autokarze są ograniczone, dlatego należy liczyć się z opóźnieniami i wydłużonym czasem realizacji transferów,
-  pracownicy lokalni (kierowcy, rezydenci etc.) są wyposażeni w środki ochrony osobistej.


Dziękujemy za zainteresowanie newsletterem Orex Travel!

*Wyrażam zgodę na wykorzystywanie podanych dobrowolonie danych osobowych w celach marketingowych. *Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na podany adres e-mail informacji handlowych dotyczących ofert i produktów Orex Travel Polska.

Imię
Nazwisko
E-mail

Dziękujemy za subskrypcję.

Warning

Wysłanie e-maila nie powiodło się